Czy wiesz, że Twoi klienci i perspektywy zakładają, że jesteś ekspertem w marketingu jako całości - drukowanym, cyfrowym, online, offline, i wszystko pomiędzy? To znaczy,
Twoja ekspertyza marketingowa nie może zatrzymać się na poczcie bezpośredniej.
Kiedy skorzystasz z zalet e-mail marketingu, nie tylko będziesz pomagał swojej firmie osobiście, ale także będziesz pokazywał swoją inną taktykę marketingowo-inja.
Oto dowód. Oto trzy sposoby, na jakie newslettery e-mail pomagają wygrać w sprzedaży więcej druku.
1. NEWSLETTERY EMAIL BUDUJĄ POŁĄCZENIA
Co jest najważniejszą rzeczą, którą możesz zrobić dla swoich klientów, szczególnie w ostatnim czasie?
Połącz się z nimi.
Gdy konsekwentnie dostarczasz newsletter, pomaga on Twojej marce przychodzić do głowy, gdy przychodzą czasy, że Twoi klienci i potencjalni klienci potrzebują produktu. Chociaż medium jest inne niż druk, pomysł jest ten sam: regularnie nawiązywać kontakt z odbiorcami.
Łączenie się ma sens, ponieważ oznacza, że oni znają Ciebie.
Jeśli cię znają, mogą cię polubić.
Jeśli mogą cię lubić, mogą ci zaufać.
A jeśli ci zaufają, kupią od ciebie.
Pomyśl o tym w ten sposób: ile razy poszedłeś coś kupić i znalazłeś tańszą, off-brandową wersję? Jeśli nie miałeś związku z tą marką, prawdopodobnie powiedziałeś coś w stylu: "Hmm... są tańsze, ale ja nie znam tej marki. Nigdy nawet o nich nie słyszałem. Mogę im zaufać? Lepiej nie ryzykować. Pójdę z tym, co wiem."
Im bardziej połączysz się z nimi poprzez wiele punktów kontaktowych, tym bardziej będziesz się starał być tą marką, którą wybiorą w przyszłości.
2. BIULETYNY MAILOWE SŠ OPŁACALNE
Badanie przeprowadzone przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego wykazało, że zwrot z inwestycji w marketing e-mailowy wynosi około 4300%.
To dużo huku dla twojego dolara!
Teraz, jeśli jesteś purystą druku, możesz zacząć skakać na swoim miejscu myśląc: "Dokąd z tym zmierzasz? Jestem drukarzem. Drukuję. Co to jest ta cyfrowa poczta, o której mówisz?" Ale poczekaj chwilę i zastanów się nad tym trochę dalej.
Poczta elektroniczna jest niezwykle tanim sposobem dotarcia do odbiorców, dlatego jest to doskonałe narzędzie, które możesz mieć w swoim zestawie narzędzi marketingowych. Ale tak jak śrubokręt nie działa najlepiej do wbijania paznokci, tak e-mail marketing ma swoje ograniczenia. Dlatego musisz użyć wielu narzędzi, aby uzyskać najlepsze wyniki za pośrednictwem różnych mediów (e-mail, druk, media społecznościowe, treść strony internetowej), aby połączyć się z publicznością i dotrzeć do niej.
3. NEWSLETTERY EMAIL BUDUJĄ WIARYGODNOŚĆ
Jedną z pierwszych rzeczy, których uczysz się w młodym wieku, jest to, gdzie szukać pomocy.
Od nauki dzwonienia pod numer 112 w nagłych wypadkach do kontaktu z nauczycielem, jeśli czegoś nie rozumiesz - wiedza o tym, gdzie szukać pomocy, jest jedną z najważniejszych rzeczy, których należało się nauczyć w dzieciństwie. Jednak w miarę jak dzieci się uczą, jest bardzo możliwe (a może nawet prawdopodobne), że zadzwonią pod numer 112, aby zamówić McDonalda lub poświęcą czas nauczycielowi na pytania "Why is the sky blue?". Ostatecznie jednak, dowiedzą się kiedy, gdzie i do kogo zwrócić się o pomoc w danej sytuacji.
W ten sam sposób, kiedy informujesz swoich klientów z branży poligraficznej o wskazówkach i aktualizacjach oraz inspirujesz ich nowymi pomysłami za pomocą newslettera e-mail, dowiadują się, że mogą przyjść do Ciebie jako godne zaufania, rzetelne źródło informacji.
Stajesz się numerem 112, do którego powinni zadzwonić, gdy potrzebują pomocy w swoich kreatywnych projektach ze względu na wiarygodność, jaką z nimi zyskali.
PROWADŹ SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ BIULETYNÓW E-MAILOWYCH
Tak jak nie możesz urządzić imprezy i mieć nadziei, że ludzie przyjdą do ciebie, tak samo nie możesz po prostu założyć strony internetowej i oczekiwać, że ludzie na nią pójdą.
Ludzie idą tam, gdzie są zaproszeni. Więc, jeśli chcesz zaprosić ich do swojego domu online (czyli do swojej strony internetowej), użyj dostępnych narzędzi, aby poprosić ich o przyjście i rozejrzenie się.
Email marketing jest potężnym narzędziem dostępnym dla Ciebie. Rozgrzewa ono Twoich rozmówców, otwiera rozmowy i napędza sprzedaż.