Dziś tysiąclecia stanowią 50% siły roboczej, ale czy kupują oni druk marketingowy?

Cóż, przekonaj się sam. Spójrzcie na te statystyki:

  • 50% tysiącleci będzie ignorować reklamy cyfrowe, ale tylko 15% ignoruje pocztę bezpośrednią
  • 90% tysiącleci uważa, że reklama direct mail jest wiarygodna.
  • 57% dokonało zakupów w oparciu o oferty direct mail
  • 87% z tysiącleci jak otrzymywanie przesyłek reklamowych

Prawda jest w liczbach. Ale co z twoim biznesem drukarskim? Starasz się dotrzeć do młodego pokolenia? Jeśli tak, to te siedem wskazówek pomoże ci wykonać połączenie i załadować rurociąg sprzedaży.

1. IŚĆ TAM, GDZIE SĄ - SOCIAL MEDIA

Ta nowa generacja jest tak samo zaawansowana technicznie jak zawsze, ale wiadomości o towarach są takie, że nie trzeba szukać daleko, aby do nich dotrzeć.

Spędzili swoje życie (nie minuty, nie godziny, życie!) na portalach społecznościowych. Zanim zaczniesz jęczeć, pamiętaj, że oznacza to, iż media społecznościowe mogą zapewnić ci natychmiastowe połączenie z twoją publicznością. Tak, chcesz uzyskać perspektywy i klientów, aby ci zaufać, ale dzisiaj to nie wystarczy. Musisz sprawić, by cię polubili, a media społecznościowe są miejscem, w którym możesz to zrobić.

Na wynos: Jeśli chcesz być skutecznym marketingowcem i mieć obecność marki z młodszym pokoleniem (i co ważniejsze, sprzedaż), musisz dostać swój Social Media Going.

2. NIE UDAWAJ - BĄDŹ PRAWDZIWY

Pamiętasz ten słynny wers z Dragnet, "Tylko fakty, proszę pani"? (Tak, nie tracimy na ironii, że właśnie zacytowaliśmy program telewizyjny z lat 50-tych, aby przedstawić nasz punkt widzenia na dotarcie do nowszego pokolenia).

Ale, tak jak sierżant Joe Friday z Dragnet, młodsze pokolenie pragnie tego samego, nieuchwytnego, nieuszkodzonego przekazywania wiadomości, jeśli chodzi o marketing. Dorastali w świecie, w którym uczy się nie ufać wszystkiemu szumowi, jaki czytają w internecie, i szukają prawdziwie prawdziwych ludzi i wiadomości.

Na wynos: Wyeliminuj "gotchas" i sztuczki i pokaż się za to kim jesteś: prawdziwy.

3. ZRÓB TO WSZYSTKO, ABY KORZYŚCI

Jeśli chcesz dotrzeć do młodego pokolenia, musisz przestać sprzedawać swoją nową prasę i większy biurowiec.

Twoją publiczność to nie obchodzi.

Jest to niefortunne (zwłaszcza, że jest to coś, z czego jesteś dumny). Wciąż jednak rzeczywistość jest taka, że Tysiąclecia i Pokolenie Z chcą znać rezultaty, jakie zobaczą i korzyści, jakie uzyskają z korzystania z Twoich usług. Nie martw się, jest tu szczęśliwe medium.

Na wynos: Przeredaguj swój marketing, aby podkreślić korzyści i wyniki dla czytelnika. Zwroty takie jak "...lepiej ci służyć," "...przynieść ci...," "...pozwoli ci...," i "tak, żebyś mógł" są narzędziami, które musisz trzymać w gotowości podczas pisania twojego come-print-z moimi materiałami.

4. ZRÓB TO SZYBKO I ZRÓB TO SZYBKO

Kiedy sprzedajesz swoje produkty młodszemu pokoleniu, pamiętaj o trzech słowach: zachowaj prostotę!

Kiedy weźmiesz pod uwagę fakt, że Pokolenie Z nauczyło się przesuwać ekran zanim nauczyło się mówić lub że ich średnia rozpiętość uwagi wynosi osiem sekund, nie powinno cię dziwić, że prosta, przekąska wielkości treści jest tym, co będzie z nimi najlepiej współpracować.

Na wynos: Jak darmowe chipsy tortilli w meksykańskiej restauracji, pomyśl o "natychmiastowej gratyfikacji", jeśli chodzi o Twój marketing. Krótkie kartki pocztowe i fragmenty wiadomości e-mail, GIF-y, klipy wideo - to Twoi nowi najlepsi przyjaciele od marketingu.

5. BRAK OGRANICZEŃ

Krótka rozpiętość uwagi oznacza również, że młodsze pokolenie potrzebuje dostępu do Ciebie 24/7/365.

Nie czekają, aż sklep otworzy się rano. Wskakują do Internetu i zamawiają go z innego miejsca. Jeśli chcesz zatrzymać ich uwagę, musisz pozwolić im dotrzeć do Ciebie w podróży.

Innym miejscem, w którym zobaczysz, że nie ma żadnych ograniczeń, jest design. Młodsze pokolenie nie chce być oznaczane jako grupa. Raczej chcą być postrzegani jako jednostki. Z tym pragnieniem indywidualności możesz rozmawiać za pomocą swojego internetowego narzędzia do projektowania.

Na wynos: Upewnij się, że Twoja strona internetowa jest na bieżąco z aktualnym designem i sprzedaj swoje rozwiązanie projektowe online jako sposób na zaprezentowanie "prawdziwego siebie". Podkreśli to fakt, że mogą one być wyjątkowe, ale z pomocą Twojego narzędzia.

6. SPRAWY ZWIĄZANE Z UCZESTNICTWEM

Dzisiaj każdy otrzymuje nagrodę za uczestnictwo, dlatego uczestnictwo ma znaczenie dla młodego pokolenia.

Zaproś ich do udziału w swojej działalności, pokazując im, jak mogą zmienić świat poprzez drukowanie z Tobą. Pamiętaj, że nie musisz sadzić drzewka za każdą zużytą kartkę papieru. Musisz po prostu pokazać przyczynę, na którą będzie miał wpływ ich druk.

Na przykład, Twój marketing może przemówić do nich, mówiąc takie rzeczy jak: "Twoja pasja w druku" lub "Kiedy Twój przekaz musi coś zmienić, wybierz druk". Wciąż możesz grać w ten sposób, nawet jeśli jest to tylko słowem.

Na wynos: Podziel się swoimi wartościami i porozmawiaj z nimi, dając im znać, że popierasz ich udział w tym, co jest dla nich ważne.

7. ZAPEWNIĆ NAMACALNE DOŚWIADCZENIE

Branża poligraficzna to dobry biznes, w którym można być, ponieważ zapewnia coś innego niż codzienny hałas, do którego przyzwyczajone jest młode pokolenie.

Druk daje im coś, co mogą trzymać w ręku i czytać we własnym tempie, bez żadnych przerw.

W dzisiejszym świecie techniki, młodsze pokolenie uważa pocztę śmieciową za coś, co znajduje się w ich skrzynce odbiorczej, a nie w skrzynce pocztowej. W rzeczywistości, mają tendencję do postrzegania druku jako nostalgicznego, co jest dla Ciebie wspaniałą rzeczą.

Na wynos: Zwiększ swoje wyniki, odtwarzając nostalgiczną, namacalną jakość druku w swoim marketingu.

Przede wszystkim, pamiętaj, że ostatecznie, przekazując przesłanie "The Power of Print" zależy od ciebie.