1 Znajdź odpowiednie pióro do danego zadania. Spróbuj . długopisy rollerballowe z płynnym, odpornym na blaknięcie tuszem. Koniec z szaleńczymi zadrapaniami na papierze, więc możesz się zwijać.

2 Wyciągnij więcej z burzy mózgów dzięki notatkom Post-it . Nie są one po prostu dla przypomnienia sobie lub kolegom. Umieszczaj je na planach ściennych, aby śledzić proces lub wypróbować wiele pomysłów. (Bądź superwydajny z notatkami Z w desk dispenser).

3 Używaj oddzielnych tac na listy do pilnych i "przeczytaj później" dokumentów. Wybierz tace, które zapewniają wystarczająco dużo miejsca, aby wygodnie do nich sięgnąć i które możesz oznaczyć (na wypadek, gdybyś zapomniał, do czego są przeznaczone - wskazówki na ten temat znajdziesz w punkcie 10).

4 Zaokrąglij wędrowną papeterię papierową w organizator biurka. Stwórz dom dla spinaczy, ołówków, pamięci USB i gumek do żucia - a jeśli są one wykonane z przezroczystego plastiku, od razu znajdziesz w nich także ten kawałek czekolady.

5 Używaj tablicy do organizowania i zaznaczania zadań. Z tym wyjątkiem, że tablica może mieć kolor magenta lub limonkowo zielony, aby uprzyjemnić dzień pracy.

6 Dla każdego z projektów należy prowadzić osobny notatnik. Dzięki paczce wielokolorowych notatników A5 możesz od razu zidentyfikować dany projekt, więc nie ma usprawiedliwienia dla ślinienia się.

7 Poradzisz sobie z nieporęcznymi dokumentami z segregatorami dźwigniowymi. Laminowane wykończenie nie tylko ma dużą pojemność, ale także powinno być odporne na przyklejanie się odcisków palców podczas jedzenia kanapki w porze lunchu.

8 Użyj rozszerzających się organizerów, aby szybko wypełnić dokumenty. W przegródkach znajdują się zakładki z indeksem, dzięki czemu nie będziesz miał wszystkich palców i kciuków podczas szukania dokumentów.

9 Wyczyść niepotrzebne dokumenty do pudełka z plikami do przenoszenia. Są one szybkie w montażu i bardzo wszechstronne, ponieważ można je archiwizować w formacie głupim, folio lub legalnym.

10 Przeczytaj etykietę, ale stwórz swoją własną za pomocą drukarki etykiet. Bez względu na to, czy są one przeznaczone na półki, czy na pudełka do przechowywania, możesz dostosować swoje etykiety do własnych potrzeb, wybierając czcionki i rozmiary czcionek.